Circulă prin online

Dar mă-ta ce a facut pentru țară?

Zilele acestea mare zarvă în online (că în viața reală patru din cinci oameni apleacă capul și tac cum au învățat de pe vremea lui Ceaușescu) în legătură cu moartea lui Chester și a Denisei. Că vezi Doamne, mare pagubă pentru omenire moartea celor doi. Unul era un drogat (ca și cum toată activitatea din timpul vieții solitului s-a rezumat la consumul de droguri) iar Denisa era o manelistă (ce ți-or fi și cântăreții ăștia de manele, au terorizat țara).

Mno, cum făceam eu slalom printre articole și comentarii (de mi-au murit trei neuroni pe minut), văd un comentariu care chiar îmi dă de gândit. Era la o postare despre Denisa (nu o să spun și “manelista”, pentru că mi se pare vulgar) iar o persoană se întreba retoric “ce a făcut asta pentru țară? Să o plângă ciorile ei, nu noi”. Întrebarea pe care mi-o pun acum e “de ce naiba toată lumea așteaptă să facă cineva ceva pentru țară?”

Toți oamenii publici ar trebui să se apuce să construiască biserici, spitale și școli iar Gigel să bea bere în continuare pe canapea în timp ce urlă la nevastă-sa să facă copilul ăla să tacă, apoi să-i mai aducă bere. La nivel înalt toate hoțiile vor fi interzise. Jos corupția. Dar la doctor mai dăm un 50 de lei, că așa-i frumos, maică!

Cam asta e atitudinea. Oamenii ăștia așteaptă să transforme cineva România în timp ce ei nu sunt în stare să-și facă propriile vieți mai bune. Așa că aruncă cu rahat în oricine are sau a avut succes. Atât Chester, cât și Denisa au cântat pentru ei, în primul rând. Și-au îndeplinit visul de a însemna ceva în lumea asta mare. Fiecare a avut publicul lui țintă. Au uns inimi. Nu au stat pe canapea așteptând ca cineva sa facă ceva pentru ei. Și din acest motiv sunt planși acum, pentru că au făcut ceva pentru oameni.

4 thoughts on “Dar mă-ta ce a facut pentru țară?”

Leave a Reply

