Fără categorie

Ce poți face în loc de a scrie pe blog?

De câteva luni îmi tot spun că “de mâine” voi scrie zilnic. Sunt conștientă că am nevoie de puțin efort pentru a așeza câteva cuvinte pe o hârtie, pentru ca mai apoi febra scrisului să mă cuprindă din nou. Doar că fac tot posibilul pentru a evita acel moment crucial al existenței mele ca om al literelor (da, exagerez puțin) în care pun degetul pe tastatură și nu pentru a o șterge de praf. 

Dar uite că scriu la miezul nopții, luptându-mă concomitent cu dorința de a visa cu ochii deschiși. Și cu lipsa mea de coerență care vrea să câștige teritoriu. Să știți că acesta nu este nici pe departe cel mai bun articol al meu. Această scriere doar mă ajută să-mi reintru în ritm. Să începem. 

1. Te poți uita la Harry Potter sau Twilight. Pentru a nu știu câta oară. Nu contează că spui multe replici înaintea  personajelor, important este să ai o activitate. 

2. Poți să începi să urmărești emisiuni precum “Bravo, ai stil!” sau “Insula iubirii”. Da, știu, o să auzi multe greșeli gramaticale, o să vezi oameni care nu au făcut nimic important în viața lor, așa că au luat calea vedetismului datorat făcutului de râs și certurilor ca la ușa cortului. (Promit să vorbesc mai pe larg despre acest subiect.)  Dar ai totuși ceva de făcut. 😀

3. Poți să dai naștere unei dependențe de instagram și facebook. Deci, cumva, poți înlocui o activitatea benefică creierul tău cu una ce poate fi realizată lejer și de o maimuță. Nu-i așa că e super?

De altfel, poți să îți iei inima în dinți și să scrii. Nu ceva la care să lacrimeze de ciudă Cărtărescu că nu i-a trecut lui prin cap. Doar ceva pentru tine. Voi ce mai faceți? 😀

7 thoughts on “Ce poți face în loc de a scrie pe blog?”

  1. Wow, Harry Potter, Twilight si Insula iubirii. Zici ca dai sfaturi unor pustoaice de 16 ani care n-au nicio sansa sa ia bacul peste doi ani nu unor oameni cu vorbele la ei.

    Like

    1. Mno, stai să nu încurcăm oalele. J.K.Rowling are o scriere superioară celorlalte exemple ale mele. 🙂 o scoatem din ecuație.
      Nu dădeam sfaturi (mă rog, nu sper să fie luate drept sfaturi), ci doar spuneam ce “hrană” sănătoasă a primit creierul meu în ultima perioadă. Dar o să fac un edit articolului cu precizarea “nu încercați asta acasă”. :))

      Like

  2. În ultima vreme nu am mai scris pe blog, pentru că nu mi-a mers netul, ceea ce e deja obișnuință, dar n-am avut timp să mă plâng de plictiseală 🙂
    1. Am scris pentru mine. Mă rog, am început un roman, tot aia e, că oricum n-o să-l citesc decât eu :))
    2. M-am uitat la ”Trăsniți în NATO”, un sitcom vechi de când eram fată mare 😀
    3. Mi-am făcut ordine în documentele din calculator și am profitat de ocazie să-mi mai citesc poeziile vechi.
    4. Am scris de mână, că poate-poate îmi mai îmbunătățesc caligrafia.
    Și bineînțeles, am făcut poze, că e printre activitățile mele preferate. Dacă îmi pică iar netul (ceea ce e foarte posibil) mă apuc să-mi recitesc primul roman. Îmi mai împrospătez memoria, ca să îi fac critica literară pe blog 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

