Dau cu părerea

Hai să facem sex! R-E-S-P-O-N-S-A-B-I-L

Statisticile arată că românilor le place sexul, dar nu protejat, dacă e să judecăm după avorturile și abandonurile școlare. De ce suntem în această situație? Fiindcă orele de educație sexuală sunt un subiect tabu într-o Românie a oamenilor ipocriți, care se ascund după deget. Fiindcă e foarte tentant să o faci fără prezervativ, de asemenea. Și fiindcă e deranjant să te oprești din valul de fierbințeală pentru a “medita” asupra contracepției. Stai să vezi tu deranj când ai să-ți oprești studiile pentru a schimba scutece. 

Dragă fată, hai să vorbim:

1. Înainte de toate, trebuie să fii pregătită să faci sex. Emoțional. Ceea ce înseamnă că trebuie să fii compatibilă cu partenerul tău. Dacă ai cea mai mică urmă de îndoială, nu o face. Oprește-te chiar dacă ești dezbrăcată iar erecția lui stă să-i spargă izmenele de la mă-sa. O să-ți iei câteva înjurături, nu-i bai, da-l dracului că oricum nu te respectă dacă nu îți acceptă acel “nu” . 

Sexul nu înseamnă ca el să-și satisfacă poftele, în timp ce tu te uiți la tavan și aștepți să termine. Nu! E despre cum vă dezbrăcați AMÂNDOI din priviri și cum nu mai puteți rezista dacă nu o faceți. Trebuie să fie dorință din ambele părți, să vă cunoașteți foarte bine, astfel încât să nu existe reticențe în gesturi și temeri. 

2. Nu ceda șantajului emoțional. Unii masculi vin cu replica tipică “dacă mă iubești, o vei face”. Acum tu sfioasă, cu mâinile tremurânde, îi arăți degetul mijlociu, în timp ce îl trimiți să revadă organul din care a ieșit. “Nu, prietene, nu o să o fac doar ca să-mi demonstrez iubirea. O fac fiindcă așa am eu chef!” 

Îmi spunea cineva într-o perioadă că nu o să găsesc bărbatul care să mă aștepte mai mult de 3-4 luni, că o să-i urle hormonii și o să caute în altă parte ce eu nu vreau să-i ofer. Pe mine această replică nu m-a afectat pentru că a) mă vedeam obligată să fac sex cu acea persoană, ceea ce ar fi dus la un act care nu ar fi fost consimțit în totalitate, deci nu aș fi fost satisfăcută. b) nu aveam nevoie de acest tip de oameni în viața mea. Deci nu e o tragedie că un asemenea om te părăsește. 

3. Prezervativele sunt o variantă de infint de multe ori mai ieftină decât creșterea unui copil. Și nici nu cauzează traume, așa cum ar face-o un avort. Așa că atunci când iubitul îți spune “lasă, dragă, că o scot la timp”, aruncă cutia de prezervative în capul lui. Pentru că, draga mea, e riscant. În plus, umezeala din vârful penisului partenerului tău, nu e chiar apă de ploaie. 

Acestea fiind spuse, faceți sex cât de des se poate, dar responsabil. 

sursă imagine 

Leave a Reply

