Din viață

Primul zbor m-a adus în altă lume 

Împărtășeam cu voi acum ceva timp emoția primei călătorii în afara țării și temerile legate de această schimbare, dar aflați că am trecut în aproximativ douăzeci și patru de ore peste tot “răul” pe care il vedean interminabil. Sunt în Irlanda și mă bucur enorm că am făcut acest pas. Pentru că deja m-am îndrăgostit de verdele de aici și de modul în care casele arată, sunt fascinată de oamenii de pe stradă, de modestia lor și de accentul acestora. Bineînțeles, abia sunt la început iar aceasta poate fi doar o impresie care e ușor de modificat . 

Cum a ajuns aici? Cu avionul, evident. Cum a fost primul zbor? Păi, în principiu, nici nu m-am îngrijorat pentru asta. Eram atât de preocupată de ideea că trebuie să fac niște pași, să fiu verificată, dacă mă rătăcesc?  (al dracului, că e și mare aeroportul din Bacău. Când am intrat în el, am crezut că e o glumă, dar nu, nu e. Are doar două camere, una în care ți se fac toate verificările și alta în care aștepți să-ți vină autobuzul care te duce la avion.)

Ei, când m-am urcat în avion, am realizat că eu nu mă teleportrez, ci chiar trebuie să zbor. Am avut o revelație în acel moment, dar nu m-am chinuit cu gânduri precum “dacă o să cadă” sau ceva asemănător, fiindcă nu avea rost. Totuși, călătoria a fost obositoare, s-a lăsat cu palpitații și o migrenă frumușică.

Ajunsă în Dublin, am avut parte de alte emoții fiindcă aeroportul de aici e imens și eu habar nu aveam de unde trebuie să ridic bagajul de cală, apoi cum găsesc sala de așteptare, prin ce verificări mai trec, dar m-am descurcat bine. Poate pentru alții nu e mare lucru, dar eu sunt o amețită. Și cu asta am spus tot. 

Ce sfaturi dau mai departe?  Fără lichide, nu mai mult de 100 ml. Am rămas fără șampon, gel de duș, cremă de corp, parfum fiindcă mi-a scăpat acest mic amănunt când mi-am făcut bagajul. De asemenea, e foarte probabil ca atunci când treci prin toate acele verificări, să fie nevoie să te descalți. Deci ciorapi curați! :)) 

Per total a fost o experiență interesantă care m-a dus spre ceva și mai frumos. Fără regrete, merg înainte! 

sursă imagine 

14 thoughts on “Primul zbor m-a adus în altă lume ”

Leave a Reply

