Despre scris și alți demoni

De azi am un nou spațiu virtual 

Una dintre rezoluțiile anului în curs a fost să-mi creez un blog cu și despre cărți și să nu mai amestec articolele de opinie cu recomandări de lectură pe același site. În plus, deși am tot scris de-a lungul timpului recenzii în calitate de colaborator, mereu mi-am dorit să mă mut singură. Iar azi m-am pus pe treabă. 

Am emoții la fel de mari ca în prima zi de scris în online, dar sper că vor trece. Nu de alta, dar deja am făcut câteva gafe pe acel blog și dacă continui în aceeași manieră tai netul, mă închid în casă și intru în depresie. Da, da, aș fi capabilă. 

Vă aștept și aici cu un follow, comentarii și tot ce mai doriți voi să lăsați ca dovadă a aprecierii sau a lipsei acesteia. Vă mulțumesc anticipat! 🙂 

17 thoughts on “De azi am un nou spațiu virtual ”

  1. Hei! Sunt noua si eu pe aici! Ti-am citit articolul si mi se pare o idee super. Si mie imi place sa citesc, diferite genuri de carti, imi place sa povestesc despre ele. Eu zis ca sa o tii tot asa, vei face o treaba buna! Will be better! :*

    Liked by 1 person

      1. Da, de ce nu? Este o idee geniala. Poate multi dintre noi suntem “la inceput de drum” si nu stiam atatea lucruri. Tu poate ai experienta. Eu abia 16 ani, am viitorul in fata, mi-ar prinde bine sfaturi! 🙂

        Liked by 1 person

Leave a Reply

