De prin cărți adunate

Tipi sexy din cărți (prima parte) 

După douăzeci de ani de existență (și vreo șase-șapte de așteptare) cu buzele tremurânde și ochii în lacrimi, cu frustrare și cu venele plesnind de nedreptatea la care Universul m-a supus, am realizat că tipul din cărți nu există. Despre ce “tip” vorbesc? Ăla de, dacă ești femeie, transpiri ca la saună când dă din gene. Dacă își ridică și tricoul, te culeg prietenii tăi de pe jos. Dar ce-l face atât de fascinant e că se îndrăgostește de cea mai aiurită și împiedicată fată din curtea școlii. 

Mă rog, cum în viața reală nu l-a văzut nimeni, ne bucurăm când dăm de acești zei pământeni în cărți. Dacă încă nu știi în ce cărți să-i cauți, citește acest articol în continuare fiindcă îți voi recomanda cele mai sexy personaje din literatura dedicată adolescenților. 

1. Jace din Instrumente mortale de Cassandra Clare. Nu cred că această serie a avut vreo cititoare care să nu fi suspinat cel puțin o dată la apariția celui mai arogant, isteț, amuzant personaj din toate scrierile Cassandrei. Jace e un personaj pe care nu ai cum să nu-l iubești. Mă rog, nu că i-ar opune cineva rezistență. 

2. Magnus din Instrumente mortale. Am adorat acest personaj- cu toate că în imaginația mea avea burtă și barbă- fiindcă era ironic, amuzant, dar totuși sensibil și iubitor. După ce am văzut și filmul, respectul pentru Magnus s-a dublat. Vedeți mai jos de ce:

3. Edward din Twilight. De la seria lui Stephenie Meyer a început nebunia cu vampirii care nu mai au nimic înfricoșător în aspect, ci sunt atât de sexy încât te-ai arunca în brațele lor, spunând cu un tremur în glas: “fă-mi ce vrei, sunt gata să mor pentru tine!”. De asemenea, oricând întrebi de personaje de cărți sau filme “de luat acasă”, toată lumea o să-l recomande pe Edward. El e regele!  

4. Jacob din Twilight. Exceptând faptul că e atât de atrăgător, e și un prieten bun, deci, indubitabil, își merită locul în acest top. 

5. Daemon din Obsidian. Seara trecută am finalizat această carte și, exceptând faptul că am citit-o alergând printre cuvinte, m-a încântat datorită protagonistului. Deși nu e o noutate pentru tipologia din care face parte, e același tip cu un aspect de model, dar arogant și ironic, de fiecare dată când era adus în scenă aveam pe chip un zâmbet tâmp. 

Mă opresc aici, deși mai am “material” pentru cel puțin încă un articol. De asemenea, accept în comentarii sugestii, sunt deschisă la propuneri. Deși, am dubii că reprezentantele sexului frumos sunt în acest moment capabile să ofere un răspuns coerent. :)) 

*surse imagini pinterest.com și goodreads.com

19 thoughts on “Tipi sexy din cărți (prima parte) ”

    1. Ieri am postat pe pagina personala de facebook:” În cărți tot dau peste tipi care se îndrăgostesc de fetele timide, împiedicate, aiurite. Bă, dar nu orice fel de tipi, să ne înțelegem! Din ăia de când apar suspină orice are vagin pe o raza de o sută de km. Mno, ce voiam eu să întreb, în viața reală CÂND?”
      În loc de a primi mesaje de încurajări, toți mi-au spus același lucru: nu există! Încă sunt dezamăgită.

      Like

      1. Dar avem voie să visăm, nu? La o adică şi despre Big Foot şi despre Loch Ness se spune că-ar exista deşi de sute de ani nu prea şi-au scos nasul prin lume 😀
        Auzi? Da’ tipele alea şmechere din cărţi există?

        Liked by 2 people

Leave a Reply

