Circulă prin online

Domnule Klaus Werner Iohannis, vă mulțumesc! 

Deși am avut încredere în dumneavoastră și v-am oferit votul meu, recunosc că în primii doi ani mi-aș fi dorit un președinte mai activ. Înțelegeți totuși că eram obișnuită cu Băsescu, adică cu un politician aflat mai mereu în atenția camerele, chiar dacă ce avea de spus era la fel de relevant precum scobitul în nas. 

Mă rog, cert e că am așteptat ceva de la dumneavoastră, nu voiam să rămân cu imaginea unui președinte nu foarte vorbăreț așezat la masa tăcerii. Din fericire ați realizat la timp că românii vor să simtă că au un președinte. 

Așa că atunci când ați ieșit în stradă, susținând “tinerii frumoși și liberi”, în privirea multora s-a întrezărit o urmă de speranță. “Hai că se poate, ne-am zis!” 

Mulți poate au interpretat gestul dumneavoastră ca fiind sfidător și deloc inspirat. Eu în schimb am avut pentru prima dată impresia că politicienii sunt și ei oamenii. Ați fost de-al nostru. 

Apoi în discursurile dumneavoastră ați fost din nou demn de apreciere. În primul rând pentru atitudine, pentru că v-ați asumat fiecare cuvânt, pentru că ați vorbit cu încredere și nu v-ați ascuns ca un laș. Din (ne)fericire, lașitatea bântuie doar prin PSD în prezent. 

De asemenea, v-am apreciat pentru mesajele transmise, croșeu după croșeu, cum s-ar spune. Memorabil, domnule Președinte! Nici un alt discurs politic nu o să-l depășească pe acesta. Sau poate da, sunteți imprevizibil! 

Și bineînțeles, cireașa de pe tort a fost prezența dumneavoastră printre protestatarii (săraci cu duhul, de altfel) de la Cotroceni. Am un feeling că tocmai ați mai câștigat un mandat. 

Unul binemeritat! 

*sursă imagine 


2 thoughts on “Domnule Klaus Werner Iohannis, vă mulțumesc! ”

Leave a Reply

