Despre scris și alți demoni

Cuvinte

Îmi permiți să-mi așez capul pe ai tăi genunchi? 

Dar întâi sărută-mă să-mi înăbuși oftatul dat din rărunchi. 

Și îmbrățișează-mă cu câteva cuvinte de dragoste 

Apoi iartă-mă pentru orice absurditate. 

Vreau să-ți citesc câteva cuvinte dintr-un vers

Pentru noi, din ele, să creez un Univers. 

Din care să alungăm și cele mai dure acuze

Să lăsăm cuvintele dure să ne moară pe buze. 

Să-mi pui fluturi în păr și dragoste în cafea

Și să mă minți că totul e aievea. *sursă imagine 

4 thoughts on “Cuvinte”

Leave a Reply

