De prin cărți adunate

Cassandra Clare creează dependență! 

Sunt genul de cititor care dă naștere unor obsesii pentru unii scriitorii, care caută să citească cât mai multe titluri semnate de ei și îi venerează oricând se ivește o ocazie. Cei care mă cunosc dincolo de blog știu că lecturarea unor romane de Stephen King sau Dan Brown îmi oferă o plăcere aproape orgasmică. Încercați să ignorați tenta erotică pe care o are acest cuvânt. 

Noaptea trecută am adăugat încă un nume pe lista celor pe care îi idolatrizez. Revelația mea (cea conform căreia C. C. este genială) a avut loc undeva în jurul orei două, oră la care mi se părea cu neputință să dorm fiindcă soarta personajelor din carte (momentan citesc al patrulea volum din “Instrumente mortale”) era mai importantă decât orice nevoie fiziologică o organismului meu. De unde această apreciere pentru seriile Cassandrei Clare? 

suspansul e acolo, la fiecare pagină. Și îmi place această tensiune în care te ține acțiunea fiindcă te determină să alergi printre cuvinte, să uiți că timpul și lumea reală există. 

ai replici amuzante. Bineînțeles care nu te vor face să râzi în hohote, dar cel puțin vei schița un zâmbet, nu vei mai fi posomorât toată ziua, vei scăpa de toate bolile pe care tristețea le cauzează și probabil (în cazul în care citești în public) vei face pe cineva să se îndrăgostească de tine. Postările prietenelor mele de pe facebook spun că posibilitatea exista.  

pentru că Jace, Alec, Magnus, Simon. Pentru aceste personaje m-am uitat la film (serialul nu mă atrage și am auzit că nici nu e foarte bun), pentru replicile și reacțiile lor continui să citesc această serie. Sunt sarea și piperul cărților. 

Voi ați citit ceva de la scriitoare și dacă da cum vi s-a părut? 

sursă imagine 

3 thoughts on “Cassandra Clare creează dependență! ”

Leave a Reply

