Despre scris și alți demoni

Timp ireversibil 

Dacă timpul ar fi reversibil 

M-aș întoarce la noi

Nu pentru a-mi șterge greșelile 

Ci pentru a ne oferi nouă 

Un ultim și prim moment 

De iubire. 

Te-aș îmbrățișa ca niciodată 

Suficient cât să-ți țină de cald

Când nu voi mai fi lângă tine. 

Te-aș pune să-mi citești din versurile tale

Eu să fiu o fascinată ascultătoare 

Tu un cititor îndrăgostit. 

Apoi am dormi îmbrățișați 

Cum ne-am tot promis
Și ne-am săruta din nou

Dar în vis.

Dacă timpul ar fi reversibil 

Acum, în ceașca de cafea, 

Aș pune momente de fericire 

Dar înec regretele în ea. 

10 thoughts on “Timp ireversibil ”

  1. Pingback: September

Leave a Reply

