Din viață

De azi nu mai trăiesc în trecut! #amzis 

Anul 2016 a fost un an greu:am abandonat facultatea și apoi mi-am regretat decizia, am schimbat trei locuri de muncă într-un timp foarte scurt, am avut zeci de interviuri ratate, am irosit timp și sentimente cu oameni care poate nu au meritat, m-am dat de ceasul morții fiindcă data de plătit chiria se apropia. Am avut parte de multe reproșuri și puține îmbrățișări. Am plâns mai mult decât credeam că e posibil. Am făcut atât de multe crize de nervi, încât mi s-a “recomandat” să vizitez un psihiatru. Am ajuns până la punctul în care îmi era frică de mine, îmi era frică de ce pot face dacă rămân singură într-o zi proastă. 

Ei, după toată această agitație tot ce vreau e să am parte de liniște. Iar azi, în urma unor evenimente, am realizat că nu voi fi niciodată nici liniștită și nici fericită, dacă las trecutul să mă influențeze. Dacă un om a ales să plece e pentru că rolul în viața mea i s-a terminat, fiindcă nu a ținut la mine suficient cât să rămână. Deci ce rost are să ne mai gândim la ce a fost, să ne agățăm de rămășițe? De ce mai permitem unor oameni care reprezintă trecutul să ne tulbure?

Și dacă am făcut greșeli, dacă am avut parte de multe eșecuri, ce rost mai au regretele când faptul e consumat? Mie încă îmi vine să mă bat singură fiindcă am abandonat facultatea. Ok, mă iau singură la palme. Schimb cu ceva situația? Nu, nici măcar nu mă descarc. Așadar, îmi asum greșeala, plătesc pentru ea, dar nu mai am de gând să regret asta. Nu are rost.

Poate îmi va fi bine. De fapt sigur că așa va fi. Acum mă voi concentra asupra pasiunilor mele. Mă asigur, așa cum spunea Matt Haig, că fac “ce aș fi fericită să mor făcând”. O să dau la altceva și o să-mi spăl păcatele. O să-mi demonstrez mie că pot. Și mă voi concentra asupra oamenilor care îmi șterg lacrimile, nu asupra celor care mi le provoacă.

Și sper că și voi veți face la fel! 🙂

sursă imagine 

6 thoughts on “De azi nu mai trăiesc în trecut! #amzis ”

  1. Dacă ar trebui să-mi rezum în puţine cuvinte experienţa mea, aş spune că jocul m-a dus mereu tot mai departe, tot mai adânc în real. Şi filozofia mea s-ar reduce la o singură dogmă: Joacă-te! Mircea Eliade. Iti doresc din tot sufletul sã gãsesti puterea de a nu mai trãi in trecut. ! Nu stiu de ce am ales exact acest citat, m-am gandit ca poate o sa-ti placã. A da , si incã ceva : Daca vrei sa fii fericitã, fii fericitã! Lev Tolstoi.

    Liked by 1 person

  2. Cu sau fără facultate, cu sau fara alte “jumătăți” care nu’s neapărat necesare, tu continuă să îți urmezi instinctul. Oglindește-ți in fiecare zi zâmbete pe buze și speranță pe chip! Să ai o seară minunată! 💖

    Liked by 2 people

Leave a Reply

