Din viață

Cum era să-mi găsesc marea dragoste datorită blogului

Zile trecute dădeam share pe meleagurile feizbuciste articolului despre plăpânda balerină degrabă spargatoare de obiecte în caz de irascibilitate- adicătelea eu. Spre mirarea mea, vreo douăzeci și ceva de oamenii mi-au dat like. Pentru un articol era ceva pentru mine. Am ridicat din sprânceană de câteva ori văzând de la ce oameni primesc sfântul deget albastru. Deja eram prea surprinsă de valul de “popularitate” care mă izbise în plin, mă așteptam și la un fan page sau ceva. 

Mă rog, tot așteptând eu, primesc un mesaj. “Hei. Mai este valabil anunțul?” No, am dat eu o căutare amănunțită prin creieraș, poate am pus un anunț pe olx și nu-mi amintesc. Dar apoi a venit următoarea întrebare:la cât sunt de săracă,  ce naiba să vând eu? Așa că întreb timid despre ce anunț e vorba? “Păi ăla de la matrimoniale. Eram interesat…”

După ce mi-am revenit din șoc, am râs de absurdul situației, am recitit articolul să văd în ce parte a lui am scris că îmi doresc un iubit, am stat și am analizat posibilitatea proaspătă de relație. După câteva secunde de gândire, o lacrimă mi-a apărut în colțul unui ochi- scurgerea lichidă cred că se datora mai mult răcelii, dar nu garantez – fiindcă am realizat că ceva se interpune în împlinirea iubirii noastre. Știți voi, individul a fost cu soră-mea iar eu nu prea puteam să fac asta. Totuși oare am fi fost fericiți împreună?

sursă imagine 

9 thoughts on “Cum era să-mi găsesc marea dragoste datorită blogului”

Leave a Reply

