Despre scris și alți demoni

A trebuit să-mi șterg blogul pentru a realiza cât de fericită mă făcea

Mulți dintre voi probabil știți că nu sunt nouă în blogosfera românească, chiar dacă acest blog are doar câteva săptămâni de existență. Până luna trecută scriam pe alt site, pe care l-am șters mai mult în urma unui impuls, decât din cauza sentimentelor negative pe care scrisul în online le provoacă. Evident am avut de suferit în urma deciziei mele. Fiindcă imediat ce am realizat că nu pot exista fără scris și mi-am făcut din nou un blog, a trebuit să iau totul de la zero. Nu mai aveam nici un urmăritor, încrederea în mine era la pământ. Mi-a trebuit ceva timp să găsesc curaj pentru a publica prima postare. 

Postam cu același gând obsedant: “asta nu o să intereseze pe nimeni”. Și totuși a interesat. A doua mea postare a adunat vreo 600 de cititori. Ceea ce e mult pentru mine.  Am prins curaj din nou. Nu excesiv, căci după mă acuzați de aroganță. Dar continui cu scrisul fiindcă această pasiune e totul pentru mine, pentru că unii spun că am talent, “stofă de filolog” chiar. :))

Scriu acest articol și pentru a le mulțumi celor care mă susțin, celor care și-au exprimat regretul cu privire la ștergerea blogului. Cred că fără oamenii ăștia, cu toată pasiunea mea pentru scris, nu aș fi avut curaj să mă reapuc de treabă. Vă mulțumesc, oameni faini!

Mi-am făcut și pagină de facebook pentru blog, dar nu prea îndrăznesc să le sugerez prietenilor din listă să-mi ofere un like. O va face cine va dori. 🙂

Cam atât despre pauzele mele. Să ne auzim cu bine!

sursă imagine 

5 thoughts on “A trebuit să-mi șterg blogul pentru a realiza cât de fericită mă făcea”

Leave a Reply

