Dau cu părerea

5 motive pentru care nu mă uit la televizor 

Până pe la 17 ani am fost adolescentul tipic, aveam o relație romantico-dependetă cu televizorul. Nu existam fără el. Apoi a început să mă preocupe intelectul meu(sic!) și am înlocuit televizorul cu altele. În prezent detest tot ce înseamnă televiziune. Să vă spun și de ce:

-tv-ul promovează prostia. Expresia asta e deja un clișeu și oarecum un pleonasm. Știți deja cu toții despre maneliștii, asistentele de televiziune, iubitele de fotbaliști și alții care s-au prins din timp că munca nu e de nasul lor modificat de bisturiu, așa că au apărut prin emisiuni de scandal.

-pentru că se exagerează prea mult. Dacă nu știți unde, vă spun eu: știrile alea cu “cea mai geroasă iarnă din ultimii 100 de ani”. Da, exact! De prin 2012 încoace aud aceeași expresie și deja am început să mă întreb dacă eu chiar locuiesc în țara de care vorbesc oamenii ăștia.

-totul e regizat. Știu, știu, e greu de crezut că oamenii ăia care se urăsc, care își găsesc frații prin emisiuni, sunt de fapt marionetele unui păpușar care s-a uitat prea mult la telenovele în tinerețe. E trist că până acum ai trăit în minciună, dar încă mai ai timp să te trezești la realitate.

-încurajează lenea și cerșitul. Dacă te-ai uitat vreodată la Acces direct știi despre ce vorbesc. Dacă nu te-ai uitat, îți spun eu că există câteva emisiuni care aduc în platou oameni care nu muncesc, trăiesc din alocații, tot din alocații își cumpără și sticlele de Mona, locuiesc în case fără curent, au cel puțin patru copii și vin să emoționeze publicul, cu scopul evident de a primi donații.

-pentru că există Antena3 și România TV. Adică manipularea și prostia în starea lor cea mai pură.

sursă imagine 

7 thoughts on “5 motive pentru care nu mă uit la televizor ”

      1. Mă limitez la cărți. Și uneori mai plec câteva ore pe străzi, fără o țintă anume. Îmi închid și telefonul, spre “fericirea” familiei.

        Like

Leave a Reply

