Circulă prin online

Mi-e silă de oamenii ăștia 

Probabil cel mai puternic sentiment de silă mi-l provoacă oamenii proști. Și când spun prost nu mă gândesc neapărat la cineva fără studii și căruia gramatica i se pare o chestie abstractă. Nu, mă gândesc la cei care pe lângă că sunt săraci cu duhul, locuiesc într-un cameră fără curent electric, căldură, mai toarnă și o căruță de copii. Mi-e silă de acești oameni fiindcă își chinuie copii, îi condamnă la sărăcie, nu le oferă o educație.

Și vă dau un exemplu de la câțiva zeci de kilometri de mine. O copilă de 13 ani a născut. Ea pe la 12 ani ani avea prima experiență sexuală cu un bărbat de 20!!!  Acum e chiar foarte fericită, s-a mutat cu iubitul ei, a renunțat la școală. O să mai facă pe bandă rulantă încă vreo 4 și o să-i crească pe toți aici:


Știți de ce au nevoie oamenii ăștia, înainte de umple țara de alți paraziți întreținuți de stat? De ore de educație sexuală. Și după fiecare curs ar trebui să li se ofere gratuit prezervative, anticoncepționale. Dacă tot la 12 ani umblă după… organe aflate în erecție sau găuri, după caz, măcar să se protejeze.
Și de ce mama naibii nu stau în arest cel puțin 2-3 ani cei care întrețin relații cu minori? Irelevant dacă actul a fost sau nu consimțit.

Nu o să ajungem nicăieri ca popor dacă nu se investește mai mult în educație. Sunt prea mulți analfabeți în țară, care trăiesc în condiții de toată jena, care toarnă copii cu nepăsare. Fata de care am vorbit eu reprezintă doar un singur caz, sunt sute la fel. Trebuie să se facă cea pentru a preveni asemenea situații.

Fiindcă imaginea de mai jos, vrem sau nu să recunoaștem, reprezintă o mare parte din populația țării:

Imagini preluate de aici


7 thoughts on “Mi-e silă de oamenii ăștia ”

    1. Mda, am mai scris eu pe fostul blog despre “familia creștină”. Numai lucruri bune, bineînțeles.
      P. S. Mă bucur tare mult că ați avut timp pentru blogul meu. Mulțumiri. 🙂

      Like

Leave a Reply

